Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Maria - 20 februari 2008 20:53

Ungefär varannan dags humör, rätt trött och vissen ena dagen bättre den andra och så börjar det om. Jag är iaf skittrött på kvällarna, måste vara någe´skit med kroppen. Tycker ju också att jag jobbar på ganska bra med min vikt men det är bara bakslag jag går upp istället för ner. Konstigt.....jag går ca 20 min på lunchen varje dag, vattengympa en gång i veckan och två långpromenader i veckan på kvällningen. Jag har iof haft världens bakslag på mitt godisätande, det började när jag hade mens och skulle vara liiiite snäll med mig själv sen har det fortsatt var och varannan dag den här snällheten :( . Men nu har jag skärpt mig igen och inget godis på ett tag enklast vore väl aldrig mer men om man är realist så fattar jag ju att det inte funkar. Läste en artikel i tidningen om att det är hjärnan som vill ha socker inte kroppen, det visste jag inte. Så jag har börjat tala till min hjärna nu...du får inget idag! Men jag verkar binda en hel del vatten för jag kan inte ha mina ringar........nog om det.


Veckans roliga och gulliga..jag har fått brev med posten (hör inte till vanligheterna) från Pers brorsbarn Amanda, som jag då är faster till. Stackarn har haft halsböld, och har då pysslat till mig, ritat en fin teckning som det står världens bästa faster på (sträcker på mig stolt) och skrivit ett långt brev. Amanda hade gjort ett nyckelringssmycke och en brosch, jättefina! Det var väldigt roligt och rart tänkt tycker jag!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards