Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Maria - 12 februari 2008 20:39

Vi hade så mysigt och så fint väder, vi gick till vår pulkabacke med lunch med. Så vi var i pulkabacken i drygt tre timmar, jag tror nästan att solen tog för jag känner mig lite stel påkinderna :)


Per kom fram lyckligt välbehållen i bil till Skellefteå (var det ju inte Gällivare), avskyr när han åker bil långt jag föredrar de säkrare transportmedlen tåg och flyg. Mina värsta mardrömmar är att vårt hus börjar brinna eller att vi i familjen är med om en trafikolycka.


Axel har haft en jättebra dag på sin förskola, han protesterade lite imorse efter att jag parkerat bilen och när jag lämnade över han till en av fröknarna. Men han var så glad sen när jag hämtade honom och han visade att han kan åka i rutschkanan i lekrummet.


Fort hem idag lagade till middag, packade Gustavs innebandy grejer, ner till bilen. Men så säger Gustav att han har jätteont i magen, åh, nej tänker jag Here we go again! Så vi åker på affärn istället och strö handlar.......han är nog inte riktigt pigg ännu för aktiviteter på kvällen! Maria sandbil for fram med Axel på ryggen i bärstolen innan vi gick in med matvarorna.


Nu ska jag hänga tvätt, duscha och förbereda inför morgondagen sedan släpar jag mig i säng känns det som nu...........

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards