Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Maria - 11 februari 2008 20:54

Tänk att kvinnor har så svårt för att säga nej! Bara pågrund av det blev det lite personal schabel bland oss fröknar idag, men jag tror inte att någon blev särskilt långsur....ordnar sig nog. Jag tror att alla är lite känsliga eftersom det är personalförändringar pågång eftersom våra femåringar ska flytta ner till fritids lokaler igen. Det ser ut som att våra kära(hånler) politiker ser till att återigen spara pengar på våra barn. Barnen får flytta istället för att förskolan byggs ut med en avdelning till, bygga! Men hua det är för dyrt.......(jag talar i huvudet nu med ett ironiskt tonfall)


Som du märker är jag inte på något solskens humör, trots solen ute idag! Men jag var ute ett tag i den eftersom jag gick en promis på min lunchrast.


Imorgon ska Axel på förskolan, allt är i fast form med honom nu om vi säger så! Pratade med personalen på hans avdelning, det har varit en långdragen magsjuka för många barn och enligt en sjuksköterska som någon förälder pratat med så kan småbarn vara lös i magen i upp till två veckor efter en ordentlig magsjuka. Det skulle ju kunna förklara Axels förehavanden, för redan i slutet av veckan så luktade det inte längre magsjuka om bajset. Så då ska han ju inte vara smittbärande på långa vägar nu då! Mycket skitprat idag, så kanske lika bra att avrunda........

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards