Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Maria - 10 februari 2008 20:21

Frejas ett års kalas var GUstav och jag på under lördagen, Gustav njöt av tårta......(och idag har han ätit som en häst kvällsfika bestod av kräm å lite mjölk, riskaka medans Per kokade havregrynsgröt. Så han är äntligen helt återställd). Freja fick många fina presenter och en mycket nöjd mamma som fick hello kitty grejer :). Tårtan var ju också hello Kitty! Roligt att träffa så många, det var ju nästan alla som var på hennes dop och man börjar nu få lite kläm på Ulricas släkt också!


Senare under lördagen sålde jag bärsjalen, jag fick det jag önskade. Men Per har redan spenderat dem eftersom han hittat ett takräcke till volvon på blocket, ja ja lätt fångat - lätt förgånget eller vad heter det!


Idag har vi förberett oss för veckan, handlat, tvättat. Gustav har lekt med grannpojkarna och jag har gått en låååång (1,20 tim)promenad medans Axel sov. Per har sålt några grejer vi hade kvar efter forden, lastgaller och jeppegrindar! Jag tror minsann att vi håller på och vårstädar lite(ekonomi eller hus?)! Axel sket ett stort lass på em som inte var alltför trevligt så han får vara hemma och avvakta lite till, mormor kommer imorgon bitti!


Nu i veckan blir jag gräsänka då Per åker till Gällivare på konferens(ti-to), men nu för tiden är jag van fast iof det är första gången sedan jag själv börjat jobba! Ja, vi reder oss nog!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards