Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Maria - 16 januari 2008 20:30

Att jag ska lägga in en bild på våran uppförsbacke(djävulsbacken, den kanske kallas så också för att det blir en del svordomar både över backen och eventuella män som inte sköter skottning och sandning?), får väl ordna det då :)

Av Maria - 16 januari 2008 20:21

Hela dagen känns som....nä...jag kan inte beskriva...????


imorgon jobbar jag...GAH....hjälp vart tar tiden vägen. Tur att jag ska jobba 75 % iaf. Axels sista inskolningsdag idag och den gick bra, jag lämnade honom ute på gården under fm men han var inte lika pigg på att vinka idag, Han protesterade lite. Men det är ju bara sunt och bra, men man gråter lite inne i sitt modershjärta. Gustav har varit hos mormor idag och haft mysdag, han verkar piggare, iaf orkar han veckan ut kan jag tro?


Inget svar på tentan ännu, känner mig otålig nu. Vill veta resultatet så att man kan lägga det bakom sig och lämna tillbaks böcker man lånat och så.


Dagens duktiga var att åka och slipa Gustavs skridskor och köpte nya broddar till mig, jag tog med mig jobbets(mina personliga) när jag gick på barnledighet och nu är de nästan utslitna. Och kontentan är att jag inte klarar mig utan broddar nu för tiden i vår beryktade djävulsbacke.


Snabbmiddag(soppa och varmisar) idag och sedan for hela familjen och köpte födelsedagspresent till ett kalas Gustav ska på på fredakväll. Och vi hämtade ut paket från h&m på ica.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards