Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Maria - 7 januari 2008 22:32

Så nu är jag trött som fasen. Dagens vedermödor får bli i punktform:


  • Gustav åkte skolbuss till skolan
  • Axel och jag promenerade runt kvarteret, åkte pulka hemma
  • städade GUstavs rum lite lätt så att det gick att dammsuga iaf oh dammsög resten av övervåningen
  • torktumlade lakan
  • pratade med mamma en timme
  • fruktstund och kaffe
  • sov ner Axel som var super trött, såg på mcleods
  • vi lunchade
  • mötte upp Gustav och skolbussen
  • handlade på ica och sorterade papper på återvinningsstationen
  • GUstav och Axel lekte ute själva medans jag plockade in matvaror, vi gjorde en snögubbe och en snölykta
  • fikade nyponsoppa och riskaka och kaffe
  • Axel sov en slatt till och jag dammsög nedervåningen och torkade golven i kök och hall (fuskstädning a ´la Maria)
  • bäddade svärmors säng
  • Väckte Axel
  • lagade middag
  • Såg bolibompa med svärmor, Per och barnen
  • Kvällsfika och kaffe
  • La Axel och började sista genomläsningen inför tentan
  • Axel sover jag sätter mig vid datorn och skriver ner en sista grej jag var tvungen att bena upp
  • Te och skorpa med svärmor
  • Bloggar.......

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards