Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Maria - 6 januari 2008 20:35

Du gissade med 58 % säkerhet rätt. Jag har pluggat inför tentan med min studiekompis Linda, det var givande. Vi saknar inte självförtroende för vi kom fram till att vi är överlästa :) så nu ikväll har jag inte pluggat utan läst SKÖNLITTERATUR, Torey HAydens "vackra barn". Jag blir alltid till mig när hon har gett ut någon ny bok jag har läst alla hennes tidigare. Hon är en speciallärare som jobbar och beskriver både sitt arbete och barnen på ett otroligt spännande sätt. Ska du pröva läsa någon av hennes böcker så börja från början med Burpojken, tycker jag! Det har väl ingen betydelse om du börjar med någon annan, men i just burpojken är ju också hon ny som speciallärare och beskriver också sina vedermödor som ny i jobbet. Tänkte se filmen på fyran kanske, får se om jag klarar det jag har läst boken och är otroligt fjantig och känslig när det gäller film. Blir det för spännande eller hemskt så står jag upp eller går och diskar eller något dyligt.


Iaf har vi åkt spark efter middagen allihopa, jag släpade ut min man men löfte om att vi skulle ta det lugnt. Väl hemma matade vi kaninen och Gustav visade värsta hoppet han byggt idag tillsammans med grannpojkarna, och Axel tränade på att åka kana i snön. HAN har bråttom att bli stor mitt lillpyre´.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards