Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Maria - 5 januari 2008 13:50

Bio, jag har sovit ner Axel för middagslur och pluggat under tiden. NU är jag less på den här läsningen, vil att det ska bli tisdag men inte torsdag. För på torsdag ska jag börja skola in min minsting på förskola, ångest för en mamma. Axel kommer säkert att trivas, men jag då? Jag är van att kunna snusa på min Axel hela dagarna, gossplompen min!


Ja, ja! Så är livet, jag vill ju inte heller vara hemmafru inte ens om vi hade ekonomi till det. Jag mår bra av att jobba men har nog mest ångest för att hemmatiden går så ohyggligt fort.


Igår var vi till farfar och Vivianne på god lunch och efterrätt, farfar oh GUstav tog en lång tur med kickboard och spark. Det var mysigt att träffa dem. Jag fick en bok och tänk nu är det bara dagar kvar tills jag ska frossa i skönlitteratur igen. Innan hemväg tittade jag in på dollar och handlade strumpor till Axel och mig och en hylla till Axels rum. PÅ vägen hem somnade till och med Gustav i bilen. Vi handlade pizza till middag och sen ville inte pojkarna sova på kvällen, jag vet inte om det var på grund av sovningen i bilen eller vad det var!


Nä, kaffesugen!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards