Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Maria - 3 januari 2008 20:52

Ja så kan man sammanfatta en dag.


På fm var jag ute med axel och åkte lite pulka och snowracer. Hämtade bilen hos L och A som blev stående där sedan nyårsafton. Sov ner sonen den yngre när jag kom hem, lunchade och sedan förhörde min man mig inför tentan. Jag blev deprimerad satte mig framför datorn för att shoppa kläder, hittade inget :( modet passar inte min smak just nu! Åkte ner på ica istället och handlade middag. Per och Gustav gjorde chokladbollssmet medans jag försökte shoppa. Efter middagen rullade Gustav bollarna och jag och Per monterade bilbarnstol på sparken så att axel kunde följa med på sparkturen.


Hasse och Per ser på hockey på teven och jag tänkte se på mcleods på datorn. Chokladbollarna smakade utmärkt för en deprimerad pluggande småmullig 34-årig småbarnsmor, tror jag ska gå ner och sno en till :)

Av Maria - 3 januari 2008 10:51

Jag satt vid frukost bordet och sa : Jag behöver nog någon som kan förhöra mig! (alltså inför tentan). Då säger min fyndige man: ja, men åk till polisen då!


Och genast börjar hjärnan göra sig bilder om att jag kliver in i polishusets reception och säger: jag behöver någon som förhör mig, ni är väl ganska bra på det här va? Skulle vara ganska roligt att se den minen och det skulle vara skönt att kunna skylla på polisen om jag kör på tentan :)

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards