Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Maria - 1 januari 2008 20:44

var helt suveräna i år. En morgonrock av svärmor och UNo i fleece och den är lång lång lång precis som jag. Byxa och kavaj av mamma och pappa, blommor och choklad från Petter, Kristina, Filip och blommorna var visst mamma och pappa med på också.


Å så min man då...han kan det där med att överraska han.....han hade köpt kents nya skiva och....och....och biljetter till deras konsert här i stan. Det önskade jag mig jätte mycket men hade nog inte uttryckt så där jätte tydligt men på något vis så visste han ändå. Och jag är jättenöjd och glad på min alldeles egna dag.

Av Maria - 1 januari 2008 20:43

att man fyller år idag, så kolla vad jag gjorde strax efter lunch idag

Av Maria - 1 januari 2008 20:36

hade vi igår på nyår. Vi åt en massa god mat och vi sjöng och pratade och barnen lekte, lekte och lekte. Axel blev trött runt åtta snåret och sov i sin vagn i Lena och Anders sovrum.


Gustav var väldigt imponerad av raketerna och wowade för varje stor raket. Vid två-tiden på natten tyckte jag att nu fick det väl ändå vara nog, Per var nog inte alls redo för att gå hem men så blev det. Axel vaknade i vagnen på väg hem och ville sedan inte alls somna om i sin säng, så jag har inte fått så mycket sömn inatt. Men imorgon är det min sovmorgon :)


Här kommer lite bilder från nyåret....

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards