Alla inlägg under december 2007

Av Maria - 3 december 2007 21:27

Med pluggandet alltså, det är nu det börjar dra ihop sig med seminarium och tenta. Va fan, vad jag ångrar mig. Jag kan ju ingenting, detta är för svårt. Nu ger jag upp för ikväll :(

Av Maria - 3 december 2007 15:22

Grå och trist dag precis som oss här hemma då, snorar och hostar för fullt både Axel och jag.


Bara tvättat idag och försökt plugga lite, gick så där.

Av Maria - 3 december 2007 15:20

Detta är ju sanslöst, måste ju vara pålåtsas annars är det maximal otur. Titta två gånger!


http://www.roligaklipp.se/svaelja-microfonen,2668.html

Av Maria - 2 december 2007 20:47

en dag försenad få se om jag lyckas kommma ikapp lite senare. Iaf börjar den lite oroligt men avslutas bra jag skrattade så att tårarna rann mot slutet..........


http://www.roligaklipp.se/oeverraskningar,3272.html

Av Maria - 2 december 2007 20:25

jag inte vill vara förälder, jag älskar mina barn över allt annat här på jorden. Men ibland har man behov av att bara vara vuxna, så i helgen har man fått ätit sina måltider i lugn och ro, bara behövt tänka på min egen mage, sovit sin skönhetssömn (väl behövligt) utan att vakna en endaste gång.


På fredagen åt vi Italienskt mmmm så gott och gott vin. Vi tog en drink i baren sen smög vi oss upp på rummet och såg på en film(blir inte så ofta det heller!)


På lördagen blev det kina mat (mitt fel jag älskar kinamat), vi hittade en buffe på kungsgatan, så god. Vi tog en stor mörk öl på gamla tre remmare som nu var bishop arms, men det regnade så mycket och jag var så trött så det blev tunnelbana tillbaks till hotellet och en drink i baren.


Imorse när jag vaknade hade förkylningen brutit ut på allvar, troligen därför jag var så trött.


Minus på resan var - vi blev inte klar med julklapparna

Plus på resan var - den otroligt goda frukostbuffen på hotellet med laktosfria alternativ, bra jobbat scandic!

Av Maria - 2 december 2007 16:27

Trötta coh nöjda efter en mysig helg i storstaden. Kmmer mer sedan kanske ska göra middag nu och jag ligger efter med en del pluggande ....hum...hum!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards