Alla inlägg den 16 december 2007

Av Maria - 16 december 2007 21:36

Äh, det blir en gammal favorit. Den är ju så jävla bra :)


http://www.metacafe.com/watch/979101/lada_driver/

Av Maria - 16 december 2007 21:20

Imorse följde Gustav med Per ut och jagade rådjur och tror du inte att de fick närkontakt också. Två rådjur spang förbi dem, men Per hade fel skottvinkel så det blev inget skott. Gustav tyckte dock inte att det var så roligt och han tyckte det var kallt. När de kom hem så var det min tur att åka till jobbet och stöpa ljus med mina kollegor, det var som vanligt trevligt med en riktig julstämning, god mat och gå runt och niga med ljus på pinne så att man nästan blev yr i huvet´. Efter matpausen var jag dock ljusrätareoch förste avsnoppare :)


När jag kom hem fikade vi lite mellis och en stund senare for vi ner till syrran och åt lite middag som ursprungligen var tänkt för brorsan och hans familj, men han var inte körbar idag! Jag snosade en massa på Filip och bytte blöja och så. Axel var go på lillkusinen sin, men lite väl hårdhänt så man får passa. Jag lånade med mig tredje boxen med mcleods daughters, det ser jag fram emot :) När vi så åkte hem var lillemannen Söderlund helt slutkörd, rätt övertrött tror jag!


Vi åkte hem och badade och duschade och Gustav tittade på julkalendern. Jag tror att vi gör tidig kväll idag, känner mig trött!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards