Alla inlägg den 12 december 2007

Av Maria - 12 december 2007 21:00

Axel har kissat i pottan idag OCH varit hos frisören och klippt sig för första gången, lillgubben min!


Gustav klippte sig också mycket välbehövligt, de blev så fina så pojkarna. Gustav kändes lite varm när han skulle lägga sig, men enligt termometern var det inte feber. Ja, vi får väl se. Jag vill väldigt gärna se honom i luciatåget imorgon, han verkar så laddad. sjunger sångerna och kan dem väldigt bra redan, bra gjort för att vara så lite tid på förskoleklassen.


Seminarierna gick väldigt bra om man jämför sig med andra så var jag och Linda nog överlästa, så vi bestämde oss för att tagga ner tentaläsningen lite. Det blir för tungt om man har så höga krav på sig själv. Jag läste lite när jag la Axel men det får räcka för idag.


Gustav och jag tog en sparktur efter middagen, det är verkligen bland det bästa jag vet att åka spark. Vi tänkte fixa en till bilbarnstol och sätta fast på sparken till Axel, så att han också kan åka. Jag har en Ljusdalsspark som jag fick i 30-årspresent och den passar inte barnbygeln på, men då hittade jag en tipssida som egentligen handlade om handikappade barn och hjälpmedel till dem. Men det såg så smart ut så jag tänkte sno ideén!  

Av Maria - 12 december 2007 20:58

Den här är så jävla cool rent ut sagt, totalt överraskande :)


http://www.metacafe.com/watch/940235/best_wedding_dance_ever/

Av Maria - 12 december 2007 20:55

Tillägnar jag Petter min käre blivande svåger. Han gjorde något liknande efter att vi slaktat klart kalkonerna ett år.


 http://www.uppslaget.se/klipp.asp?id=10569

Av Maria - 12 december 2007 20:50

Jag har en förkärlek för praktical jokes, men den här är riktigt bra!


http://www.kossan.se/roliga-filmer/startskott_foer_loepare.htm

Av Maria - 12 december 2007 20:48

Här är det även reportrar med, en del gör bort sig ganska rejält. det gillar vi :)

 http://www.kossan.se/roliga-filmer/reportrar_och_nyhetsupplaesare.htm


Av Maria - 12 december 2007 20:43

Tv meterologer kan vara väldigt roliga tycker jag, här kommer två klipp :)


http://www.kossan.se/roliga-filmer/tysk_tvmeterolog_flippar_ut_.htm

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards