Alla inlägg den 9 december 2007

Av Maria - 9 december 2007 21:49

livet rullar på lite hastigt kanske man kan säga men en kort resume´ska du få innan duschen väntar och sooooova.....

  • lördag ishockey match, brynäs vann *jippi* hejar lite på brynäs. vi bowlade efteråt. Per hade samlat sina bröder och tokfaster var med också....Vi var hem till en arbetskamrat till Per innan hockeyn började, super duper trevligt hade vi med många glada skratt. Jag var sådär på bowlingen, utmanade även tokfaster på airhockey. det var skitkul ett sånt spel vill jag ha! på nattkröekn mumsade vi jansson innan vi kröp till kojs
  • söndag, lång sovmorgon det var inte riktigt meningen...men så blev det. sedan har jag pluggat och pluggat och pluggat, mina ögon går i kors snart. undrar när jag ska tro att jag har lärt mig nog! laktosreaktion efter middagen aj, aj, aj. Ett mysterium vi hittar inte att det ska vara laktos i något men en sån var det, det tar man inte miste på believe me!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards