Alla inlägg under september 2007

Av Maria - 2 september 2007 19:42

Vi kom hem vid 13,30 tiden. Pojkarna hade haft det så bra med farmor, men Axel har varit gnällig och kinkig sen jag kom hem. Säkert en reaktion på allt barnvaktande som har varit en period nu, men nu ska det vara lugnt ett tag. Jag ska ju börja skolan den 10 men det är ju över dagen iaf.


Bröllopet var allatiders, vackert i kyrkan skönsjungande sång och rent ut sagt "skit" rolig fest. En dj som spelade låtar så att man bara inte kunde sitta still, jag har så ont i mina småtår idag:) Annars är huvudet intakt, den gyllene regeln är "ingen alkohol efter midnatt". Funkar alla gånger...eh...inte, men den här gången så. På festen träffade vi en skitrolig tjej vid namn Helené, Ullis och hon var som magneter peppade varandra till mer och mer tokigheter. Vi hade väldans roligt, men det syns ju på bilderna syrran lagt in på bloggen sin.


Pojkarna är nu lagda för kvällen, Per har packat om resväskan han åker imorgon bitti (tiar nu på teve), matsäcken Gustavs är förberedd han ska på utflykt imorgon. Jag ska strax gå ner och skriva en handlarlista, den  här veckan ska det bakas eftersom vi har ettårs kalas för Axel till helgen. Sedan ska jag se mord i sinnet och fuska och äta chips!!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards