Alla inlägg under augusti 2007

Av Maria - 8 augusti 2007 09:42

Och morgonpigg bebis, Axel vaknade vid 5, klockan 6 gav vi upp då fick han välling. Halv sju somnade han om och vaknade klockan sju pigg som en lärka, suck!


Har mindre feber nu iaf. Men jag tycker väldigt synd om mig själv, inte roligt att ha feber i den här värmen. Lite konstigt att jag inte har några fler förkylningssymtpom?


Gustav har sovit lugnt hela natten, vaknade vid strax före halv åtta. Han knatar omkring på hälen idag, så han säger nu att han har ont i hälen...

Av Maria - 7 augusti 2007 20:36

Vaknade imorse och var jättehängig, dunderhuvudvärk och trött i hela kroppen. Framåt em fick jag ge upp och ta en alvedon, ush jag vill inte bli sjuk!


Det är synd om olyckkorpen Gustav också, han var hos grannpojkarna efter middagen och spelade fotboll. Så skulle han hämta bollen i en slänt och klev på någonting vasst, blodet forsade. Det var från stortån, vi tvättade under livliga protester. Så nu haltar han fram!


Som sagt ingen bra dag:( 

Av Maria - 6 augusti 2007 21:42

En riktig sommardag, vi har varit i två omgångar på badstranden här i närheten. Vi gick hem för att äta lunch och hänga tvätt, och då ringde syrran och frågade om vi ville gå och bada. Det gjorde vi så gärna igen så. Per kom hem lite tidigare och som belöning fick han laga middag he, he.


Per la Axel och Gustav och jag cyklade ner till ica och handlade veckoinköpen på kvällskvisten. 

Av Maria - 6 augusti 2007 21:39

Snöre för att hitta sitt paket. Här är den spännande jakten!

Av Maria - 6 augusti 2007 21:36

Från farmor och Uno

Av Maria - 6 augusti 2007 21:36

Av Maria - 6 augusti 2007 21:35

Snälla farmor låt som en gris igen......

Av Maria - 6 augusti 2007 21:28

trött på kvällen så det blev inget skrivet. Gustav hade vi kalas för med farmor, Kristina, Niklas, Mikael och Ulrica och Freja, mormor och morfar. Vi smaskade och åt ute på den varma altanen.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards