Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Maria - 22 augusti 2007 20:40

Godis, jag hade ju lördagsgodis i söndags och sedan har jag fuskat måndag och tisdag med två remmar saltlakrits(från en jättegod burk som vi fick av kräftskivegästerna, TACK!). Så nu är jag så, så, så sugen på godis. Iaf  lite hungrig också, vi hade fisk till middag. Och jag blir alltid lite småhungrig på kvällen då. Vilja , vilja....ja, det blir en banan...hi,hi!


Idag har vi tagit en promenad ner till biblioteket hela familjen. Gustav har en somaruppgift från sin skola, så vi var ner och lånade böcker för att få lite uppslag till den. På affärn´ träffade vi mamma, syrran och brorsan. De fick åka hem och koka kaffe till oss. Blev prat om festerna vi har att se framemot nu i helgen en 60 årsfest och nästa helg ett bröllop. Den stora frågan som alltid vi kvinnor har -vad ska jag ha på mig?


Per har åkt på möte med jaktvårdsföreningen, jag tycker han borde komma hem snart han har varit borta i två och en halv timme nu *hrmf*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards