Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Maria - 21 augusti 2007 20:43

Kräftskivan i lördags....Roligt hade vi det syns väl!

Av Maria - 21 augusti 2007 19:40

Jag blev så rädd så jag grät en skvätt, min fot vek sig i källartrappen. Jag hade Axel på armen naturligtvis, jag skulle hämta tvätten. Det var två eller tre trappsteg kvar, som jag på något vis tog mig ner för. Slog höften i torktumlaren och ramlade vidare in i ett litet bord och fick tag i frysboxen just innan jag skulle tippa över ända. Men Axel hade jag i ett fast grepp han släpper jag inte hur som helst heller, men efteråt blevjag så rädd så rädd. Då när alla tänk om, tänk om kom.....Gustav var ute på gården och hörde inget alls(som tur var kanske?).


Han har också haft otursdag, ramlade inne på toan när han skulle hämta sina simglasögon. Han fick en bula ovanför ögat. Och jag...jag är öm och blåslagen. Ont i vristen, handleden och min höft. Jag skriker om man kommer åt min höft!


Iaf har jag veckohandlat idag och bakat pizza till middag. Per, min Per kom äntligen hem idag efter konferensen i Umeå.


Ikväll blir det morden i midsomer.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards