Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av Maria - 10 augusti 2007 20:39

Har jag varit idag, gnällig på mina barn och lagt på luren i örat på min man (det har jag aldrig gjort förrut, han fick ett sms-förlåt senare). Tålamodet har varit så kort idag, har inte orkat med någonting. Har inte gjort någonting på hela dagen (förutom att ta hand om barnen då med matlagning och omvårdnad), lite piggare nu ikväll.


Vi var ner på cafe´t och åt middag, Gustav åt upp hela sin portion. Mina kräftstjärtar smakade lite konstigt, så jag åt inte upp alla. Pers räkmacka var dock väldigt god! Per drack tre öl, Axel sov, jag körde så jag drack kaffe och Gustav fick en glass efter maten.


Sen när vi kom hem började vi packa och det är bara yterkläder kvar och Axels mat. Så imorgon dra vi iväg på några dar, ska bli skönt med miljöombyte!

Av Maria - 10 augusti 2007 10:23

Gällande min förkylning, rejält opigg idag. Jag håller på att få spunk på min lille idag 11 månaders pojk, han vaknade klockan 4 imorse och höll sig vaken fram till sex. Sov sedan till åtta, vad är det för larv! Idag är han på riktigt bushumör river och klättrar överallt (varför är det alltid så, när man inte är så pigg?), Gustav har övergett sin tråkiga gnälliga mamma för grannpojkarna som verkar vara hemma idag(tack och lov?).


Jaha idag ska jag packa....ehhhh...ja, ja ikväll kanske. Kan ju inte påstå att jag har lust att åka bort och vara trevlig och social, planerna är nämligen så att vi ska åka till barnens farfar och Vivianne imorgon, vi får avvakta dagen känner jag. Men något positivt iaf Jag har inte feber!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards