Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Maria - 9 augusti 2007 21:39

Tradera, det kan nog bli en vana det om det funkar så bra som detta gjorde. I söndags gick budtiden ut och jag vann för en spottstyver, idag fick jag boken hem i brevlådan(frimärkena ostämplade som en bonus antar jag). jag köpte en bok till syrran som inte gick att få tag på genom bokhandel, "sedan du fött" heter den. Jag tyckte den var nyttig läsning för mig när jag väntade mitt första barn (jag fick låna den av en en väldigt snäll kollega). så syrran var hit och hämtade den ikväll, efter hennes på standag. Imorgon jobbar Per sinsista arbetsdag på tre veckor, som vi har längtat efter hans ledighet. Han har ju bara haft en veckas semester än i år! Så imorgon ska vi fira med att äta ute på ett cafe´ med ypperligt goda matiga smörgåsar. 

Av Maria - 9 augusti 2007 10:17

äntligen, känner mig dock lite matt ännu och en fullkomligt onödig hosta har dykt upp.


Dagens sysslor stannar på riva ur sängkläderna, dammsuga och mathållning då. Men det blir enkel mat varma mackor med nyponsoppa till lunch och vårrullar med nudlar till middag.


Snipp snapp snorum, länge sedan man hörde något med Tone Norum!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards