Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Maria - 1 augusti 2007 20:33

Idag puss på dig gurkan. Jag saknar min son nu(den äldste), han är nu i Lycksele och har varit på djurpark, ätit pizza och trampat trampbil.


Jag har bakat idag med, men nu är det färdigbakat. Plockat lite hallon och lite blev det för Axel hade jag i bärsjalen, så det blev vartannat i Axels mun och vartannat i burken. Han tycks gilla alla bär, nu i sommar har vi matat i honom smultron, jordgubbar och hallon. De är nog inte långt bort till att han tar sina första steg nu, han tränar varje dag på att stå utan att hålla i sig.


Jag har gjort något häpnadsväckande idag(iaf i mina ögon)...da, da..städat i tvättstugan. Men det var bara för att det skulle komma en servicekille och kolla på vår värmepump, vi har haft den i fem år nu så vi tyckte att det kanske var dags. Jag ville ju inte att han skulle kunna säga till sina kollegor att nu har jag sett den mest ostädade källaren, nytt rekord. Ja, så nu är det bara den andra delen kvar (Pers del he, he). Vi funderar på att ta hem en container el dyl. för det blir ju så mycket skräp och spill när man håller på och renoverar. Får se vad det kommer att kosta!!??


Per håller på at skruva ihop Gustavs nya cykel, den är göööör läcker. Lite avis faktiskt tänk vad kul med en ny cykel...


Nu ska jag gå och duscha för milrundan var himla jobbig idag.Tjing, tjing

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards