Alla inlägg under juli 2007

Av Maria - 2 juli 2007 21:58

Vilken härlig dag, jag tror att Gustav har bott i poolen idag. Han har även lekt med grannpojkarna hela dagen och kvällen!


Per har gjort dagens duktiga idag för han har satt upp dragstången i panelgardinerna ute på altanen. Han har även börjat klippa lite på syrenerna som är veckans trädgårdsuppgift, han har ju faktiskt semester också:)


Jag har haft stora tvättardagen, varit poolvakt, klippt lite gräsmatta och cyklat en superduper jobbig tur på cykeln, dock inte milrundan.

Av Maria - 2 juli 2007 10:16

Igår hade vi besök av svärmor och Uno. Kära sväremor och jag färgade våra ögonfransar, det var kul. Har jag aldrig gjort förut! Det var roligt att ha dem här, det är inte så ofta. Det är oftast vi som åker till dom. Igår blev det även en shoppingtur, bytte golv mot list blev 75 kr  emellan. Var på öb för första gången sedan de byt lokal, vi handlade överdrag till poolen och en grovdammsugare. Stannade på clas ohlsson för att handla en stege till poolen och en flytväst till Axel, vi har inte rott något med våran lilla båt ännu i sommar.


Gustav badade i poolen efter middagen, Axel och jag blåste såpbubblor. Per gjorde veckans uppgift i trädgården. När Axel somnat klippte jag gräset nere vid garaget och på strandtomten.


Per har semester den här veckan, jippi! Men vi ska bara vara hemma, vi har så mycket att pyssla med. Dock ska vi åka in till stan och spela minigolf i veckan, det gillar både Per och Gustav.


Nu har Per börjat såga listerna hör jag, snart kommer vi att få höra fula ord, hi, hi! Gustav leker på sitt rum med en av grannpojkarna, Axel sitter på badrumsgolvet och river sönder en kalle tidning. Jag ska gå ner och lägga i en maskin tvätt och sedan vill jag ha en kopp kaffe.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards