Alla inlägg den 7 juli 2007

Av Maria - 7 juli 2007 20:30

Idag har det regnat hela dagen, så vi har inte varit ute någe´idag. Bara flyttat på kaninen till vinterburen, jag var rädd att det skulle regna in på han i betesburen eftersom Per inte vikt till plåten ännu:(.


Vi har satt upp en lampa i Axels rum idag och hämtat skor till honom uppe på vinden(efter Gustav). Jag har städat i bokhyllan uppe och Per har tömt centraldammsugaren.


Efter middagen for vi ner till min syster och kollade läget på alla deras projekt, det såg bra ut allt flyter på. Jag fick se vagnen in real life och det fina bebistäcket hon gjort själv.


En rolig grej idag var att en kompis till mig ringde och bjöd oss på middag till helgen, det var länge sedan vi sågs nu. Det ska bli kul! Pers bror kommer till helgen också, men de skulle åka till svärmor min då när vi åker till våra vänner.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards