Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Maria - 3 juli 2007 20:42

Idag har det jobbats i värmen, Per har klippt ner syrenbuskarna och fraktat bort alla grenar tillsammans med Gustav och Hasse nu ikväll. Jag har gjort i ordning en till låda vid terassbarrbuskarna (min veckouppgift). Gustav har så klart badat i poolen och lekt med grannpojkarna.


Och till den stora nyheten ..... Gustav har tappat sin tand....får se om tandfen kommer inatt nu då. En fin liten glugg har han i underkäken nu.


Axel sover så lite om dagarna nu och är så så trött tidigt på kvällen, idag sov han redan strax efter sju. Idag har han haft en riktig matdag också efter några dagars tamt matintag, men välling och gröt går alltid i:) Jag vet inte om jag har skrivit att jag slutat amma honom, det var en vecka sedan nu. Det går över förväntan han verkar inte sakna bröstet. Välling verkar super gott och mättar bra, rap!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards