Alla inlägg den 30 juni 2007

Av Maria - 30 juni 2007 20:56

personer besökt min blogg, nytt rekord alltså.


Det är väl inget intressant med lilla mej, jag tycker om att skriva bara. Ett livsmål jag har är att skriva en bok. Har ett antal påbörjade bokprojekt i byrålådan som är svåra att avsluta, jag vill alltså skriva en barnbok på rim, med humoristisk underton och samtidig en aning pedagogisk. hi, hi lycka till lilla du! Men nån gång kanske, man vet aldrig!

Av Maria - 30 juni 2007 20:41

Och jag var så less på att bara vara hemma. Per åkte till skjutbanan för att vara bunkeransvarig och efter frukost bestyren for vi ut till mamma och pappa (vi hade tänkt fylla poolen men de blåste så kallt). Slog ihjäl några timmar hos mammsen och pappsen, hade hoppats på att få träffa Freja (ja, och brorsan och Ullis) men de kom aldrig någon gång så vi for hem. Fikade lite och sedan började bestyret med poolen, efter en stund gick Axel och jag in för att sno ihop en middag (lax och potatis).


Vi latade oss en stund efter middagen, vi tog dynorna till hammocken och la de på golvet på altanen, då blev det som en stor säng så att alla fick plats. Gos(s)isarna mina tycker om att kramas! Vi gjorde lite efterrätt bestående av glass och sån där strut på kartong + strössel, man måste ha strössel:) Massor massor. Sedan gick vi ut och kollade vattennivån och blåse lite såpbubblor, stora såpbubblor med en såpbubbelpinne från tom tits i Södertälje. De blir maffiga de, kanske knäppa kort på de imorgon. IMorrn blir det en tur på byggmax, lämna igen golv vi inte använt och byta det mot golvlist.


Ja, just Gustav säger inte "blåsa såpbubblor" Han säger "blåsa blåsbubblor", gulligt va! Han har inte tappat tanden ännu!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards