Alla inlägg den 29 juni 2007

Av Maria - 29 juni 2007 14:14

Ganska pigg idag, har handlat och städat. Just nu blev jag lite trött på min minsting som river i allting och ingenting. Ja, jag vet det är åldern. Han har förresten fått sin femte tand, kanske därför han har matvägrat hela veckan. Han lever på välling och gröt just nu. Det verkar inte bli något regn så efter fikat ska vi ta en cykletur tänkte jag, Axels premiärtur! Per ska på skjutbanan ikväll så det blir jag och pojkarna som vanligt då. Letade min laktosfria ost på ica men den fanns inte, hade tänkt lyxa med den och ett glas rött ikväll(blev sur).


Förresten är jag nog lite sur på allting idag, min man tog den nya bilen jag ville testa, osten var slut på ica, Gustav tjatar mamma, mamma hela tiden och lillen river och sliter. Bäst jag slutar nu det blir inte bättre än man gör sig, ingen positiv dag idag alltså!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards