Alla inlägg den 27 juni 2007

Av Maria - 27 juni 2007 21:28

Den kommer ursprungligen från min farmor, lite blommor måste man ha. 


Tomaterna trivs fin fint på altanen.

Av Maria - 27 juni 2007 21:24

Nu saknas bara dynorna och kuddarna och det blir nog inte den här månaden, för nu har vi ju köpt bil för många pengar!

Av Maria - 27 juni 2007 21:22

Jag köpte till slut fontänen på rusta och fatet på plantagen och stenarna och snäckorna på dollar, blev ganska fin tycker jag! Bordet var på rea på ikea.

Av Maria - 27 juni 2007 21:04

Bundit upp tomaterna och burit ut fontänen. Blev så fint så, Per har satt upp hissgardinerna. Jag har gjort veckans uppgift i trädgården idag, en till låda med bark. Vi brukar göra så, veckans uppgift när det är mycket i trädgården. Annars drunknar man i allt som behöver göras. Pers veckans uppgift är att klippa häcken.


 Ikväll har Gustav och jag cyklat till mormors affär och handlat, vi håller på att träna eftersom han så gärna vill cykla ut till mormor och morfar. Det ville han redan förra sommaren men då var ju jag så stor och tjock, men nu i år ska vi göra det. Vi får väl ta med en rejäl matsäck!


Ska gå ner och hämta kameran och lägga in lite bilder, sedan ska kaninen få nyt vatten. Imorgon ska vi hämta bilen! 

Av Maria - 27 juni 2007 09:13

Bil igen, det gick snabbt det. Men så är det väl när man på ett ungefär vet vad man vill ha. Såg en annons på careta på blocket på måndag kväll med ett okej pris, och på tisdag morgon for Per dit och tittade såg okej ut! Reserverade den, ringde till mig som var på väg ut till havet med mamma och kusin Jonas. Ringde syrran, vi hade ju bjudit henne på middag. HOn är snäll hon följde med ut till careta och passade barnen så att Per och jag kunde provköra, köpte bilen och åt sedan på ikea. Ikea har förvånadsvärt god mat i restaurangen måste jag säga!


Såg morden i midsommer igår kväll, måste cykla ikväll!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards