Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Maria - 8 juni 2007 21:50

Jag gillar att hänga tvätt ute när solen skiner så varmt och tvätten är sval och skön och luktar gott mot händerna. Konstigt jag måste ha någon slags fascination av tvätt, för jag tycker mig minnas att jag skrivit flera inlägg om just tvätt/tvättning/tvättmaskiner o.dyl


Iallafall är det sommar när man hänger tvätt ute på tork i ljumma sommarvinden.

Av Maria - 8 juni 2007 21:42

Och det är min äldste son också, vi lyssnar ofta på cd- skivorna i bilen om mamma mu och kråkan. Igår när vi skulle åka in till stan sa jag - oj, nu ska vi skynda oss ner till bilen och åka in till stan. Och då säger min busunge - jaha, ska vi åka till sandviken ( alla som lyssnar på mamma mu och kråkan vet att det är "stan" för mamma mu). Nä , min lilla busunge. Sandviken är inte "vår" stad det är mamma mu´s stad. Våran närmsta största stad heter....Oj, vad jag blev full i skratt. Men det får man ju inte visa, det var ju allvar för honom.


Annars idag har vi haft mormor här och vi har gått runt sjön och lunchat ihop. Axel långsov på em, så jag och Gustav planterade och rensade ogräs. Sedan sprang han över till grannpojkarna och då tog jag fram trimmern.


Vi är hundvakt åt stövaren focus nu ikväll och imorgon fm.


Nu ikväll har jag strykit kläder till femtioårsfesten imorgon och planerat för den sista mulle träffen. Jag har gjort en tipspromenad!


Nu ska jag gå ner och packa ihop det sista och sedan hopp i säng.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards