Alla inlägg den 24 maj 2007

Av Maria - 24 maj 2007 21:15

Igår var Freja och Ulrica här hos oss. Kusinerna börjar nu bli lite nyfikna på varann, Axel pussade och klappade på Freja. Och Freja håller på att växa ikapp Axel tror jag!

Av Maria - 24 maj 2007 20:58

Så nu är det fritt fram för alla moppespekulanter.


Idag har jag varit med Gustav på inskolning inför förskoleklasstarten i höst, det gick jättebra. Han fick träffa sin fadder som tog bra hand om honom och en till kamrat. Jag lämnade honom till lunch, sedan blev det en promenad tillbaks för hämtning av honom. Då kom det två skurar men man var väl förberedd, med regnskydd till vagnen, paraply och regnjacka till Gustav (han cyklade, det gjorde vi förresten tillsammans på morgonen han och jag). Mamma var med Axel, de tog en tur ner till centrum. Så Axel har åkt mycket vagn idag, men det älskar han! På em har vi inte gjort så mycket, mejlat moppespekulanter och dammsugit ungefär. Nu ska jag stryka lite kläder till dop på lördag, vi är ju borta på mulle alldeles innan så det gäller att vara ute i tid. Imorgon ska vi ränna, hälsa på farmor och bvc för 8 månaders kontroll.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards