Alla inlägg den 21 maj 2007

Av Maria - 21 maj 2007 19:51

Jag har fått kontakt till slut och nu verkar allt ordna sig med moppen.


Morgonpigga pojkar imorse, farmor har varit hos oss idag. Hon har myst med pojkarna, hon hade med sig Frejas dopklänning. Den är så vacker! Mamma kom och hämtade den och betalade Ingegerd för allt arbete, Farmor tyckte det var roligt att sy dopklänningar så hon funderar på att göra några till och sälja dem på blocket.


Gustav hjälpte mig att göra lunch idag, han var rolig också när han sa till mig att kolla på bebisen när han gick på toaletten när vi satt och drack kaffe mamma, svärmor och jag. Då tyckte han tydligen att jag inte hade full koll på Axel:). Kanske har det att göra med att Axel ramlade på munnen idag på fm och fick fläskläpp under ett krypförsök, han försöker ju krypa som en apa han, på händer och fötter!


Innan middagen gick vi på en kort promenad till lekparken. Imorgon har Gustav sjörövarfest på femårs, de har byggt ett skepp av papiermache tillsammans. Nu har Gustav inte många veckor kvar inom förskolans trygga väggar, hua min lilla pojke ska börja sexårs!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards