Alla inlägg den 18 maj 2007

Av Maria - 18 maj 2007 21:23

Har vi haft, men jag är inte pigg idag. Super duper ont i halsen, trött och tung i huvudet. När Axel sov på förmiddagen tvingade jag mig själv att städa nedervåningen eftersom det "bara" dammsugits i en vecka, det var väldigt skönt när det var klart. Gustav har lekt en massa med grannpojkarna idag både ute och inne. På em stämde vi träff med mulle uppe i mullebyn och checkade läget och letade myrstack, men där gick vi bet!


Per ringde han behövde jobba över, suck! en fredag.....så jag gjorde två middagar eftersom jag inte orkade steka pannbiff till Gustav och mig. Det blev vårrullar och nudlar till Gustav och mig och köttfärsen blev en köttfärslimpa som skötte sig själv i ugnen, den kan vi äta imorgon. Lite fredags mys framför teven, masch i säng för Gustav som var vaken före sex imorse. Sedan planerade jag mulle och ringde till syrran och vi pratade ihop oss. Nuuuuuu ska jag i säng och kurera mig med sömn har jag tänkt, undrar vad Axel tänker!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards