Alla inlägg den 16 maj 2007

Av Maria - 16 maj 2007 19:53

Axel har sovit sammanlagt 1 timme på hela dagen, han är inte som andra barn när han håller på att bli sjuk. Han börjar bli snorig! Jag känner mig också hängig och orkeslös. Har typ bara handlat, dammsugit och lagat mat idag. Efter middagen gick vi ut med Alfons eftersom Per är ute på nöjen ikväll, han bowlar med kollegorna. Det blev en kortare promenad eftersom jag inte är så piggelin, helt slut känner jag mig. Men så har ju Axel sovit extremt lite och varit gnällig och klängig idag också.


Gräsmattorna är alldels gröna nu och behöver klippas. Får se om det blir en trädgårdsdag imorgon eller inte? Beroende på vårt hälsotillstånd både Per och jag.


Idag har Gustav tappat tumnageln, oh, jag ryser det ser så hemskt ut. Jag får verkligen kämpa med mig själv för att inte visa det, men han verkar inte bry sig och det gör inte ont säger han! Han körde även omkull med cykeln nu på kvällspromisen, han hade haft kul på femårs idag eftersom de hade bak och fram dagen. De hade ätit lunchen på stolarna och suttit på golvet, vissa barn hade byxorna åt fel håll när jag kom och hämtade * hi, hi * . Låter mysigt och busigt!


Idag ska jag ha lite fredag, köpte lite chips och cola idag på affärn´. Tyckte att jag kunde få det när Per är ute och så. Samt att det var jättelänge sedan jag åt chips, min stora passion! Som jag tyvärr inte tål, så jag får räkna med magont sedan. Ska se på greys anatomy och snaska!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards