Alla inlägg den 10 maj 2007

Av Maria - 10 maj 2007 22:05

Men lite kul är det.......jag har en grym humor kan jag konstatera.


http://www.roligaklipp.se/kitesurfare,1252.html

Av Maria - 10 maj 2007 21:51

För jag kom nämligen på att jag måsta byta kolsyrepatronerna i soda streamern, när jag var med mina kollegor fick jag ett recept på en riktigt god sommardrink som jag ska bjuda min man på i helgen. Du kan få receptet efter helgen:)


Iaf blev det skor till båda pojkarna, jag kunde inte motstå ett par urgulliga, mjuka praktiska skor till Axel. Fullkomligt onödigt, men så söta! Kan lägga in bild imorgon. Men han har redan smutsat ner dem för efter middagen var vi ute och Per och jag turades om att pyssla med bilen vi ska sälja. Axel gungade, klappa kaka i sandlådan och drog grässtrån  gräsmattan. Maria dammsög i bagageutrymmet efter hunden, Per tvättade bilen och knäppte kort till annonsen och Gustav sparkade boll med grannpojkarna.


Efter kvällsläggning av barnen blev det städning av övervåningen.


Jag har fått två bud på moppen, båda på 6500 kronor. Men jag har inte fått reg skylten idag heller så jag kan inte sälja den ännu *suck*.

Av Maria - 10 maj 2007 11:06

Oh, så skönt. Han vaknade vid 12 ville ha nappen och sedan sov Axel till 4,30 jippi!


Gustav är hemma idag, ont i halsen säger han. Han har fått var i såret på handen, inte så mycket dock! vi tvättade rent och är det mer imorgon ringer vi vc.


Funderar på att åka och köpa skor till Gustav idag, ett par skor till en fem åringen känns lite känsligt!


*snyft* har lagt in min moppe på blocket, trots omröstningen där huvuddelen tycker att jag ska behålla den.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards