Alla inlägg den 6 maj 2007

Av Maria - 6 maj 2007 17:42

Idag, har promenerat länge, tvättat, dammsugit, diskat och plockat ur den också(det är det tråkigaste jag vet), snickrat lite på kaninburen. Nu fattas bara gångjärn och en hake till dörren, så det blir nog ett besök på järnhandeln imorgon. Vi gick en promenad så att Gustav kunde cykla och vi stannade och lekte i en lekpark, idag har Gustav gjort hyss också. Grannpojkarna hade rensat bland sina leksaker och bestämt sig för att göra ett loppisbord nere vid vägen. Först stod de på behörigt långt avstånd men rätt som det var stod de alldeles vid vägrenen, hua då åkte de på en utskällning.


Per och Gustav och Hasse har åkt på skjutbanan för tydligen hade älgen strejkat,  

-bra gjort älgen visa gubbarna att de får minsann hålla på och träna i rätt säsong!!


Nu tänkte jag gå ner och belöna mig själv med att baka hallongrottor, om jag får för bebisen vill säga??!! Per fyller år imorgon och till helgen tänkte vi ha lite middag för min mamma & pappa och Ingegerd & Uno, och på söndagen får mina syskon komma och käka tårta, ha, ha de får ingen mat:)



Av Maria - 6 maj 2007 11:18

Om nattsömnen igen, det rättar nog till sig igen. För nu vaknar han senare och senare för varje natt. Imorse fick vi också en välbehövlig sovmorgon. Fint väder idag, ska gå ut när jag vikt lite tvätt. Pers brorsa har lagt bud på moppen om 6000....hm...ja, vi får väl se!


Per är hos Hasse, ska fixa med plåten runt fönstren, Gustav leker med grannpojkarna. Undra om Axel tänker hoppa över det här med krypningen, han drar sig upp på knä men sen blir det inge mer och nu har han börjat dra sig upp mot saker. Så jag har nyss varit och sänkt spjälsängen till det nedersta hacket.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards