Alla inlägg den 5 maj 2007

Av Maria - 5 maj 2007 21:17

Tag chansen och tyck till du också!

Av Maria - 5 maj 2007 21:05

Lite ruggigt väder men mysigt ändå, vi matade en nyfiken kråka när vi fikade. Vi hade bäver spaning idag, och barnen var sannerligen med och intresserade. Jag är ju själv mycket fascinerad av bävern det är ju ett otroligt intressant djur. Jag hade fått låna Hasses bävermössa, så barnen fick till och med känna på en bäver!!


Per är i  Ljusdal idag och firar sin morbrors 50-årsdag i förskott, han är nykter och kör *hi, hi* det har nog inte hänt sedan tonårstiden det! Han ringde vid halv åtta, då hade det fortfarande inte ätits någon mat. Så jag misstänker att han hade hemlängtan. Axel långsov på eftermiddagen så Gustav och jag hade mysmiddag för oss själva, bakpotatis med grillad kyckling gott, gott!


Jag är lite förvånad på min bebis, två kvällar i rad har han somnat på egen hand utan att vyssan lull tassarna har fått gjort investeringen mödan värd. Hmmm, måste vara en ren tillfällighet bara.

Av Maria - 5 maj 2007 20:57

Visst är den snygg. Så nu fattas bara en köpare, är det någon bloggare som vill köpa en EU-moped?


Vet du den kvittrar till mig....den har larm. Om man råkar komma åt den när den är larmad så varnar den först och om du fortsätter röra den så går larmet - det låter som ett billarm. Man behöver ingen nyckel för att starta den, det finns men du kan trycka på knappen så går den igång *häftigt*. Den är värd 7900 kronor, jag kan fortfarande inte fatta vilken röta jag haft! Det märks väl för jag skriver om det hela tiden:)


Jag och min man har gjort en deal, han vill ju behålla den! Om vi inte får ut mer än 6000-6500 för den ska vi behålla den, så vi får väl se vem som vinner.

Av Maria - 5 maj 2007 20:55

Det är mina nycklar det! Brrrrum, brummmm...eller kanske mer ....viiiiiiieh,viiiiieh. Jag har inte provkört ännu!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards