Alla inlägg den 29 april 2007

Av Maria - 29 april 2007 21:25

Fick jag och yngste sonen som sov ända till 9,30. Det va gött´!


lyckades hålla på ett tag i trädgården mitt på dagen när Axel sov ute i vagnen, han är ju feberfri idag men fortfarande lite konstig i magen tycker jag. Han har ingen vidare matlust heller, och då är ju inte allt okej. Iaf fick jag en snilleblixt då (ja, jag får det ibland), i år har jag inte satt ett endaste frö utan sa att det fick växa som det ville förutom i etagelådorna där skulle jag köpa buskar. Rosbuskarna där har sakta men säkert dött för varje år. Men min blixt blev att så klart att vi ska sätta barrväxter där, Per har varit ute efter barrväxter förrut (dock inte i etagelådorna) men inte fått för mig. Sagt och gjort efter diverse ihop plock efter mig och efter Pers snickrande på betesburen till kaninen, så åt vi lunch och for. Först åkte Per och lånade Hasses släpvagn (han är snäll han) medans jag gjorde klar Axel. Lastade rör som var över efter avloppsgrävningen och så for vi.


Vi lämnade tillbaks rören på byggmax så att vi skulle få lite kosing och sedan blev det mitt andra besök på plantagen för den här veckan. Köpte barrväxter, lite olika sorter några krypande och lite olika nyanser grönt och jord och en blomma till Lena och Anders dit vi ska imorgon för att fira valborg tillsammans.


När vi kom hem lagade Per middag(köttfärslimpa), jag matade Axel och såg på teve en stund , Gustav spelade boll med grannpojkarna. Efter middagen tog vi en promenad, inte så lång för det började regna. Sedan fika och dusch och badtajm. Natti, natti

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards