Alla inlägg den 24 april 2007

Av Maria - 24 april 2007 21:33

Massa flängande idag. Och jag har gjort något o.....fint idag, knäppt kort på en dopklänning i affären för min svärmor ska sy en sådan till kusin Freja. Den är så fin:)


Det var dock en lugn morron då pojkarna sov länge i morse eftersom de båda var vaken vid fem, men jag lyckades få dem att somna om. Efter att Axel sovit fm lur for vi till affären och gjorde det o....fina. Vi åt lunch på mcdonald´s och Gustav träffade en dagiskompis där, snabb kopp kaffe hemma sedan hårklipp för Gustav. Det blev en sommarklippning nu, jättefin blev han! På torsdag är det min tur och jag längtar nu.


Sedan skjutsade vi hem farmor och då fick vi middag där, jag gick ut med Affe och sedan for vi hem. Per ringde han var på bompa, bompa med tyrolerhatt och lederhosen. Han var lite trött sa han, då han var ute till halv fyra imorse. Så jag är rädd för att skogsmannen har rätt i sin kommentar om konferensresa.


Åter igen tack käre sväremor för hjälpen med barnen och hunden, vad gjorde jag utan dig. Puss kram sov gott!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards