Alla inlägg den 22 april 2007

Av Maria - 22 april 2007 20:50

Axel kämpar hårt med att ta sig framåt nu. Just idag har han kommit på att han kan ta sig fram genom att göra typ som när man gör masken eller larven i breakdance om du förstår vad jag menar då!! Han drar sig även framåt på armbågarna, aj skulle jag tycka att det kändes!


Ha, ha det är roligt vet du att min mamma har värsta komplex för sina armbågar. Konstigt man brukar ju vanligtvis ha komplex för något mer framträdande. Hon skäms även för sina olika stora öron, de är verkligen väldigt olika stora!


Jag har komplex över min stora näsa och näshålen, jag tycker att man kan se rakt in i hjärnan på mig genom dessa. Jag har ganska ful haka också, en fetknöl på den liksom, skulle jag göra någon operation skulle det definitivt bli näsa mindre och haka mindre. Undra om mamma skulle fixa sina armbågar eller öronen ha, ha, ha

-Jaha, och vad kan jag hjälpa dig med?

-Jo, kan du göra nya armbågar och öron på mig.


Oops, nu är klockan nio. Dax att avsluta allt annat man håller på med, jag har ju inte taipeiat ännu heller.

Av Maria - 22 april 2007 20:42

Det har iaf känts som det, jag har städat och tvättat. Det behövdes verkligen, har inte varit så mycket städande veckan som var. Har bråkat med gardinerna idag, de som är på väg upp i vårt sovrum. De blir olika längd allihopa, men nu är jag så jä...la less så nu skiter jag i det rent ut sagt.


Gustav har lekt med grannpojkarna hela dagen, det har gått bra med handen. Den börjar bli gul nu, men svullnaden går ner yttepytte långsamt tycker jag och han vill inte vinkla handleden heller?? Ja, vi får väl se vart det barkar hän´.


Skulle gå runt sjön idag, men Gustav var och lekte så klockan rann iväg, det blev bara runt kvarteret. Per ringde vid 19,30 då hade han precis checkat in på hotellet. Två rum och fint badrum och stor dubbelsäng, suck! Lyckans ost han är. Dessutom har han varit gift med mig i precis sju år idag, lyckans ost han är:)

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards