Alla inlägg den 21 april 2007

Av Maria - 21 april 2007 20:55

Fick inte jag och mina arbetskamrater men det fick Per och hans kollegor. Hipp hipp hurra för dem, men det var lite för lite för att dela på. Det blev något på 8000, så de ska nog satsat inom spelbolaget! Men iaf en himla tur!!

Av Maria - 21 april 2007 20:43

Mulle dax, blåsigt värre men det var sol iaf. Idag hade vi planerat in att bygga en fågelholk och göra en växtväv. Fågelholken var alltså förberedd sågad och klar vi skulle bara spika ihop den. Men det tog tid det vi hann inte klart, växtväven blev klar men taket fattades på holken. Det gick så där för Gustav på mulle, han ramlade en gång och stötte mot ett barn en gång och blev så klart ledsen då. Sen var han trött när vi kom hem och i behov av en alvedon.


Födelsedags kalas hemma hos morfar och mormor idag samt även Kristina då. Jag tror att båda blev nöjda med sina presenter, pappa fick presentkort på ticket. Vi hoppas att de kanske ska kunna komma iväg utomlands någongång inom en tre årsperiod! Det var iaf roligt att träffas igen fast det inte var så länge sedan påsk, freja växer som bara den nu hon håller på att växa om sig också tycker jag!


Stannade och handlade veckans mat på hemvägen också, jag blir ju gräsänka i några dar och då är det skönt att ha något avklarat inför veckan. Som småbarns förälder är det mycket bärande och konkande på något vis. Tvätt, barn, matkassar, barnvagnar you name it!


Gustav hann se lite av disneydags och äta lite lördagsgodis, jag sitter och smaskar nu. Pojkarna sover och Per har packat klart, så nu hade jag tänkt göra en taipei tills den går ut för jag har inte spelat på hela veckan tror jag.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards