Alla inlägg den 16 april 2007

Av Maria - 16 april 2007 20:57

Nu saknas bara gardinerna och det kommer väl att ta sin lilla tid. Jag och symaskinen är inte bästa kompisar om man säger så:(

Av Maria - 16 april 2007 20:54

Före och efter. Nej, bilderna kom i fel ordning det blev efter och före. Rummet var blått förut innan renoveringen.

Av Maria - 16 april 2007 20:49

Här utforskar Axel gräsmattan och smakar lite naturligtvis!

Av Maria - 16 april 2007 20:13

Vi har bara varit inne för att få i oss lite mat, på fm när Axel sov krattade och rensade Gustav och jag hallonbuskarna och gräsmattan runt dem. Nu har vi bara ehhh......typ 7/8 av gräsmattan kvar, om vädret håller tänkte jag att man kanske hann ovansidan mot skogen den här veckan. Nedre delen är ju ändå ingen ide´efter som det ska grävas där.


Framåt em när det var dax för lilleman att sova igen, så tog vi en promenad ner till centrum och handlade. Det blev lasagne till middag idag och rårivna morötter, de var inte goda alls blää!


Plockade in min tvätt från tvättvindan ute, det är en njutning i sig solvarma rena och fräscha kläder fria från hundhår :)


Men mitt ultimata bästa solvarma JORDGUBBAR, nyplockade från vårt jordgubbsland. Du hör jag börjar längta till sommaren jag!


Efter middagen kom min mamma och pappa och hälsade på, de hade med sig husvagnstoaletten till Per. Så att han har någonstans att bajsa:)


Imorgon halv åtta börjar det grävas, Gustav får väl se en stund på grävningen sen åker vi ut till mamma och pappa och stannar där tills allt är klart och avloppet går att använda igen.


Nä, nu står min man och flåsar över min axel....han vill alltså ha tillgång till datorn han också.....vad trodde du? 

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards