Alla inlägg den 11 april 2007

Av Maria - 11 april 2007 21:57

Fy, jag är verkligen på röj humör. Har gjort klar min garderob, rensat den i hallen nere. Tvätta två maskiner och lyssnat på blåsten idag!Per har förhandlat med sin chef idag för provanställningen går snart ut, de var så oense om lönen att Per sa att han ville pröva ett halvår till. Han är iaf fast anställd nu och med en mindre löneförhöjning än han tänkt sig, han var skit sur när han kom hem. Så till kvällskaffet tröstade vi oss med bullar :)Vi har fortfarande inte flyttat in i vårt nya sovrum, det är hela tiden något ivägen tid, trötthet, ishockey, gnälliga pojkar you name it!Gjorde ett röj uppe på vinden nu ikväll också, sorterade kläder efter Gustav som Axel ska ha längre fram så nu finns allt i lådor med rätt storlek. Det måste vara dagens duktiga! Jag sa ju att jag är på världens rens humör!!Har tittat på Grey´s anatomy och ska nu hoppa i duschen och sen i säng. Fast bara en taipei först, jag har inte fått ut någon idag!!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards