Alla inlägg den 10 april 2007

Av Maria - 10 april 2007 20:59

Ont i ryggen och trött, hum. Promenade igår kväll kanske tog hårdare än tänkt, ganska effektiv idag då Axel sov fm-luren iaf. Gustav gick ut och lekte på gården, så jag började stöka runt i garderoberna. Fick klart i byrån och Pers gamla garderob blev tom, nästan i min=Axel hann vakna. Efter lunch ville jag gå på promenad men inte G, så det blev bilen för jag var tvungen att få iväg välkomstbreven. Kuverten tog slut så det blev en handling på ica också lite mjölk och juice med. Eftersom det blev bilen passade jag på att få med tre säckar med kläder till uff-lådan, det måste vara dagens duktiga det. La över Axel i vagnen när vi kom hem, han hann somna innan vi kom hem. Fyllde på vatten och hö hos kaninen och bar in de sista vintergrejorna i boden uppe vid skogen. Efter middagen blev jag trött så kvällen har ägnats åt teven och boken, den är nu utläst så jag måste hitta något nytt att läsa.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards