Alla inlägg den 6 april 2007

Av Maria - 6 april 2007 20:27

Hur ska man sammanfatta denna dag...seg till morgonen då Axel ville ha mat kl. fyra imorse och sedan klockan halv sju igen. Fick sms från syrran då vi satt vid frukostbordet hon var redan på G. diskade och dammsög efter frukost och hux flux stod syrran i hallen. Skyndade mig att borsta tänderna och kamma håret lite, vi skulle ju bara till skogen. Pussade på minstingen och tog med mig storingen till skogen, vi fick gå en bra bit för att hitta en plats som vi var nöjd med. Men den är jättemysig, allt finns utom en myrstack. till och med en dyngpöl:)Åt lunch, planerade lite och tog sedan en promenad så att syrran fick vagna lite. Vi fick med oss Gustav och ena grannpojken, och tänk när inte G fick leka i lekparken blev han SÅ trött i benen och ville gå hem....Gustav ville skutta med kaninen och då passade jag på att göra dagens duktiga, jag klippte klorna på han.Per gjorde middag och sedan gick hela familjen upp på övervåningen för att sätta upp lite tavlor och gardinstången i vårt nya sovrum, Efter det blev det ishockey på teven och bara en liten stund senare ville Axel ha gröt och gå och sova.Jag har nu suttit och författat ett välkomstbrev till de anmälda mullebarnen, ska skicka det till syrran för påseende.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards