Alla inlägg den 4 april 2007

Av Maria - 4 april 2007 20:42

Från början planerade vi bara ett besök på bibloiteket med tillhörande promenad, men helt plötsligt fick jag för mig att jag vill på ikea NU, IDAG! Ringde min man - okej då, för sin skull då! Ringde min mamma - skulle du sola idag? Då kanske du kan passa mina pojkar så att jag får åka och påskhandla, vi ska nämligen på ikea sedan och har ingen lust att trängas i affären imorgon. - Javisst, men jag har en bättre ide´, du påskhandlar och sedan åker du ut till ikea ensam med Per. Så att ni får lite egen tid, äta i lugn och ro osv. Vilken supermamma man har, den kvinnan går inte av för hackor hon inte. Super duper snäll är min älskade mamma. Min mans min var obetalbar, han blev så förvånad när "bara jag" stod utanför ingången. Så shoppade vi loss till vårt nya sovrum, lampor, tavlor, krokar, garderobsinredning, en ny byrå, en omgång nytt sänglinne. Ja, det var nog allt. Så nu har min guldgosse lite att skruva ihop och fixa med, sånt älskar han:)Tre nya barn till vår mullegrupp har tillkommit idag, så nu har vi sju barn anmälda. Snart är det dax, kul men lite nervöst också!Nu ska jag gå och titta på grey´s anatomy och käka lite vindruvor tror jag! Hinner jag en taipei omgång, jag tror det!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards