Alla inlägg den 26 mars 2007

Av Maria - 26 mars 2007 18:24

Det var lite jobbigt på fm då Gustav var rastlös och gick an på mig, vi rök ihop och jag skickade ut honom. Det brukar alltid funka, då är sinnena i bättre skick för både honom och mig. Men natruligtvis var han och lekte hos grannpojkarna och ramlade av gungan där och slog sig ganska illa, så han var leden en lång stund. Grötlunch idag "bara" med varmmacka med makrill.Em blev bättre, övervåningen blev dammsugen och en tvätt ilagd. Min chef ringde och vi surri surrade lite.Sen gav vi oss ut i det fina vädret, idag blev det en promis till centrum för att posta två brev. Vi köpte glass och en trisslott som jag VANN på 25 kronor gånger två "JIPPI"!När vi var upp och matade kaninen, så hittade vi små, små blåsippor i skogsbacken ovanför vår tomt. Sen när vi gick in däckade jag framför teven ett tag såg "will och Grace" (den tycker jag är kul) sen blev det middagsdax, pasta med restsås. Hade en bit kyckling som behövde ätas upp och en bit skinka och min dessertost blev en god pasta sås med lite champinjoner och tomat också.Nu är kaffet klart, har hunnit hänga tvätten medans jag väntade på datorn skulle ladda klart. Vad skönt att höra fåglarna kvittra, nu är det vår!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards