Alla inlägg den 16 mars 2007

Av Maria - 16 mars 2007 10:27

Ibland är det så himla mycket bara med att vara tvåbarnsmor, jag ska försöka sammanfatta onsdag, torsdag lite snabbt.Onsdag: Vi blev super sena till femårs så Gustav grinade även denna dag och det blev mitt fel, de hade redan hunnit köra igång med samlingen. Ja, det är inte lätt! Han är lite känslig i vanliga fall, men nu är det som extra mycket. Axel och jag var och handlade på ica innan vi for hem, sedan kom mamma och hälsade på Axel och mig. Och vi åt lunch tillsammans, mamma pratade om lilla Freja och jag blev så Freja sjuk så jag gick och ringde till Ulrica och frågade om vi fick komma och hälsa på. Det gick bra det! Per kom hem tidigare eftersom vi skulle suga ur brunnen och vi åt middag lite tidigare så att vi kunde åka ut till Ikea igen för att kolla om garderobskorgarna kommit hem. Jag sprang till klädaffärerna och letade våroverall till Axel men icke vi åkte hem med tomma händer allihopa, köpte tulipaner till brorsan och sambo iaf. Sedan hälsade vi på Freja och så pluttinutti hon var och trött. En riktig sötnos, ska lägga in bilder sedan!Torsdag: Lämnade Gustav och for på stan, hittade våroverall på polarn´och pyret for hem, lagade lunch och promenerade till femårs för att hämta Gustav. Super härligt väder riktig vår. Grannpojkarna kom hem ungefär samtidigt som oss, och de gick upp till skogen tillsammans för att leka i lilla vårbäcken. Började packa på kvällen för idag ska vi åka till KAJEVALL....jippi...Fredag: Vi har bokat om vår stuga i Kajevall, för snön tinar undan så fort. Så jag håller på och packar för fullt, ska gå och duscha för Axel sover förmiddagslur och Gustav leker i skogen med grannpojkarna. Nu kom Per hem, det var skönt för då kan han hålla kollen upp till skogen.Min lille pojke kan sitta utan stöd nu, hua det går alldeles för fort. Han kan även låta som en bil.Långt inlägg men så var det också några dagar sedan jag skrev.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards