Alla inlägg den 13 mars 2007

Av Maria - 13 mars 2007 20:35

Grät idag när jag lämnade han på femårs, alltså det har inte hänt många gånger. Jag blev lite paff, nä han ville åka hem med oss. Men icke, som vi bråkade igår så behöver mor och son lite andrum. Jag hämtade en glad och nöjd pojke sedan på em, Axel och jag promenerade i det härliga vårvädret. Helt otroligt det räckte med en fleccetröja på sig, jag har letat på vinden efter en overall till Axel. Men jag måste ha lämnat tillbaka den till Anette, den var helt suverän. Men lite kul att jag inte hittade den för nu måste jag på stan och köpa en våroverall, en pojke till betyder ju att det mesta ärvs efter storebror. Jag tror att det får bli på torsdag!God soppa till middag idag, jag stekte en kycklingfile´ skivade lite korv, lade i morot och potatis i vatten med kalvfond och slutligen ett paket nudlar. En restsoppa kort och gott och den blev riktigt god.Imorgon kommer en slambil och tömmer våran brunn, det har blivit något stopp. Och Per har bokat med en grävare det är lika bra att gräva upp skiten så att säga och fixa avloppet hela vägen med nya rör och så!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards