Alla inlägg den 9 mars 2007

Av Maria - 9 mars 2007 21:17

Idag har jag varit och badat med Gustav och kusin Victor, Axel fick vara med mormor eftersom han är så snuvig. Han är bättre men inte helt återställd. Pojkarna hade roligt, men när vi kom hem till mormor/farmor var pojkarna sur på mej för de fick inge godis och inga varma chips på badet. Jag sa att det var för att vi skulle äta lunch men hux flux var mamma/faster en dum en´, och allt var fel. Mormor/farmor frågade om de haft kul på badet - nä, det haar vi inte, sa båda två:) Fast vi badade jätte länge och även haft vädigt mysigt i bastun med goda apelsiner och tokprat och lugn och skön stämning, men icke!Per gick tidigare från jobbet idag handlade på systemet och ica, eftersom vi ska få gäster i helgen. Efter middagen har jag bara städat, så det blev inget fredagsmys idag. Har ju dröjt hela veckan med att städa. Men nu börjar bli klar, jag springer emellan Let´s dance och städning i reklampauserna. Per städar också han gör golven jag dammar och torkar och plockar ihop, ska bli skönt när det är klart.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards