Alla inlägg den 8 mars 2007

Av Maria - 8 mars 2007 20:11

För han vaknade.

Av Maria - 8 mars 2007 19:58

Kom på att vi inte knäppt någon bild på A. när vi åkt bil. så här blev den charmnutten där.Idag hade jag planerat att jag skulle städa lite eftersom vi får främmande i helgen, men än så länge har det inte blivit städat.Pers morbror med familj kommer eftersom det är hockey, och Pers kusin med familj kommer eftersom vi har köpt tvättmaskin av dom. Jippi jag får en ny tvättmaskin att leka med! Allt måste bli bättre än med den vi har nu, den är ganska gammal eftersom vi köpte den när vi bodde i Stockholm, typ....8 år tror jag. He, he på tiden att den får pensioneras.Ja, idag kom Gustav äntligen hem. Efter sagostunden kom mamma och pojkarna på lunch, fläskpannkaka. Och så ville pojkarna leka tillsammans hemma hos oss, så de åkte först framåt em.Per är hos Hasse och tittar på hockey och pojkarna sover nu, det är då jag borde städa. Men jag tror jag ska fuska och gå ner och göra lite hemlagat godis, det är ingen ide´att jag sköter mig. För jag går ju bara upp i vikt, kanske min kropp behöver socker:)

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards