Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Maria - 6 mars 2007 21:44

Jag tror att festen måste landa lite i mitt huvud.Jag ryckte upp mig lite efter senaste inlägget, så idag har jag invigt mina gåstavar. Gick runt kvarteret, det tog 20 minuter. Ganska lagom eftersom jag inte vet om jag håller på att bli förkyld eller inte! Har läst ut Nicci French boken idag, den var väldigt bra och tittat på teve under em då Gustav hängde med Kusin Victor hem till mormor och morfar. Saknar honom nu så jag tror att jag ska hämta hem honom imorgon, vi ska på sagostund på torsdag planerar vi.

Av Maria - 6 mars 2007 16:28

För jag kände mig både deppig och hängig, huvudvärk hela dagen med små dimmiga fläckar framför ögonen. Samt att min bebis är hängig igen, snuva och hosta.På söndag kvällen hade jag och min man invägning, vi hade båda gått upp ett varsitt kilo. Så jag blev sur och slarvade hela måndagen och idag med, har ätit både glass och en bulle. Och plundrat Gustavs lördagsgodis rester, snacka om återfall. Tröst för huvudvärken?Det trevliga igår var iaf att tre tjejer intresseanmält sig till mullegruppen nu i vår.Och dagens trevliga var att min lillebror ringde, det var skönt att höra hans röst. Snart är de på hemväg, Brorsan har visat Ullis idag var Per och jag bodde när vårt telefonnummer började med 08. Det var sig likt sa han och de skulle handla i vårt gamla centrum, jag fick lite längtan dit, men bara lite!Middagsdax korvgryta med ris ska det bli idag!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards